Lot: 1

Güncel Fiyat: 60.000 TL Açılış Fiyatı: 60.000 TL Tahmini: 150.000-200.000 TL Lot Sizde Değil Lot Sizde

Faruk CİMOK (1956)

Tuval üzeri yağlıboya, "Horoz Dövüşü", imzalı, 50 x 70 cm. F. Cimok'un Taksim Meydanı ve güvercin konulu resimlerinin dışında az bulunur figüratif eserlerinden biri.

- TL
Pey Ver Lot Sizde Peyiniz iletildi
İzleyici olarak girdiniz
Pey veremezsiniz.
Pey vermek için butonu sağa çekin
  • Canlı müzayede tamamlanmıştır. İlginiz için teşekkür ederiz.
  •  
  • Lotlar
  • Kazandıklarım
  • Faruk CİMOK (1956)-Tuval üzeri yağlıboya, "Horoz Dövüşü", imzalı, 50 x 70 cm. F. Cimok'un Taksim Meydanı ve güvercin konulu resimlerinin dışında az bulunur figüratif eserlerinden biri.

    Lot No: 1

    Lot: 1

    Faruk CİMOK (1956)-Tuval üzeri yağlıboya, "Horoz Dövüşü", imzalı, 50 x 70 cm. F. Cimok'un Taksim Meydanı ve güvercin konulu resimlerinin dışında az bulunur figüratif eserlerinden biri.

    TLSatıldı
  • Necdet KALAY (1932-1986)-Sunta üzeri yağlıboya, "Kır Çiçekleri", imzalı ve tarihli, 1975. 70 x 70 cm. Arka yüzünde resmin bilgilerini içeren galeri sergi etiketi var.

    Lot No: 2

    Lot: 2

    Necdet KALAY (1932-1986)-Sunta üzeri yağlıboya, "Kır Çiçekleri", imzalı ve tarihli, 1975. 70 x 70 cm. Arka yüzünde resmin bilgilerini içeren galeri sergi etiketi var.

    TLSatıldı
  • KOMET (1941- 2022)-Karton üzeri karışık boya, imzalı ve tarihli, 1979. Sağ alt köşede resmin verildiği kişiye sunuş yazısı: "Pour Waintraub", 27 x 41 cm. Provenans: Alifart, İstanbul,16.12.2017, Osmanlı ve Karma Sanat Eserleri, Lot: 163.

    Lot No: 3

    Lot: 3

    KOMET (1941- 2022)-Karton üzeri karışık boya, imzalı ve tarihli, 1979. Sağ alt köşede resmin verildiği kişiye sunuş yazısı: "Pour Waintraub", 27 x 41 cm. Provenans: Alifart, İstanbul,16.12.2017, Osmanlı ve Karma Sanat Eserleri, Lot: 163.

    TLSatıldı
  • Fikret MUALLA (1903-1967)-Kağıt üzeri guaj, imzalı ve tarihli, 1954. Kağıt boyutu: 25 x 44 cm., resim boyutu: 19 x 37 cm. F. Mualla'nın en iyi dönemi sayılan 1950' li yılların ortalarında yaptığı canlı karşıt ve tamamlayıcı sıcak renk kullanımının ve obje deformasyonunun en yalın sade yasıtıldığı sanatsal ve teknik tarzının en iyi ifade edildiği eserlerden bir natürmort çalışması. Kağıt ve resim çok iyi korunmuş, deforme oksitlenme kirlenme yok, fiziki durumu çok iyi durumda. Literatür: Marc OTTAVI ve Kerem TOPUZ Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De Fikret MOUALLA, Paris 2009, sayfa: 254, no: 1254. Provenans: Blanchet & Associes, Paris, 22 Haz. 2016, Arte Moderne et Contemporain Lot: 68;  Beyaz P. ve M. İstanbul, 25. Mart 2018, Çağdaş ve Modern Sanat, Lot: 212.

    Lot No: 4

    Lot: 4

    Fikret MUALLA (1903-1967)-Kağıt üzeri guaj, imzalı ve tarihli, 1954. Kağıt boyutu: 25 x 44 cm., resim boyutu: 19 x 37 cm. F. Mualla'nın en iyi dönemi sayılan 1950' li yılların ortalarında yaptığı canlı karşıt ve tamamlayıcı sıcak renk kullanımının ve obje deformasyonunun en yalın sade yasıtıldığı sanatsal ve teknik tarzının en iyi ifade edildiği eserlerden bir natürmort çalışması. Kağıt ve resim çok iyi korunmuş, deforme oksitlenme kirlenme yok, fiziki durumu çok iyi durumda. Literatür: Marc OTTAVI ve Kerem TOPUZ Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De Fikret MOUALLA, Paris 2009, sayfa: 254, no: 1254. Provenans: Blanchet & Associes, Paris, 22 Haz. 2016, Arte Moderne et Contemporain Lot: 68; Beyaz P. ve M. İstanbul, 25. Mart 2018, Çağdaş ve Modern Sanat, Lot: 212.

    TLSatıldı
  • Fikret MUALLA (1903-1967)-Kağıt üzeri kömür kalemi, imzalı ve tarihli, 2.V.1942. Çerçeve (orijinal çerçeveden çıkarılmadan alınan ölçü) içinde ölçülen boyutu: 36 x 24 cm. F. Mualla'nın realist figüratif eserler ürettiği dönemde yaptığı akademist gelenek içinde değerlendireceğimiz çalışmalarından biri. Literatür: Marc OTTAVI ve Kerem TOPUZ Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De Fikret MOUALLA, Paris 2009, Kitabının 2. cildinde yer alacaktır. Provenans: Briest, Paris, Fransa, 3. Mart 1989, Lot: 277.

    Lot No: 5

    Lot: 5

    Fikret MUALLA (1903-1967)-Kağıt üzeri kömür kalemi, imzalı ve tarihli, 2.V.1942. Çerçeve (orijinal çerçeveden çıkarılmadan alınan ölçü) içinde ölçülen boyutu: 36 x 24 cm. F. Mualla'nın realist figüratif eserler ürettiği dönemde yaptığı akademist gelenek içinde değerlendireceğimiz çalışmalarından biri. Literatür: Marc OTTAVI ve Kerem TOPUZ Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De Fikret MOUALLA, Paris 2009, Kitabının 2. cildinde yer alacaktır. Provenans: Briest, Paris, Fransa, 3. Mart 1989, Lot: 277.

    TLSatıldı
  • Mubin ORHON (1924 - 1981)-Tuval üzeri yağlıboya, İmzalı ve tarihli, 1964. 89 x 115.5 cm. M. Orhon'un "Şiirsel Soyut Dönemi" olarak adlandırılan "Delacroix'e Saygı" serisini yaptığı 1962-1966 yılları arasında ürettiği eserlerinden biri. Sanatçı bu dönem yapıtlarında yukarıdan aşağı veya yatay boya sürüşleriyle ve boya akıtmalarıyla kurgusal veya rastlantısal oluşan bir soyut estetik tarz yaratmıştır. Çoğu zaman karmaşa ve kaos duygusuda veren boya leke, darbe ve boya akıtmaları renkleri, satışa sunulan eserde de izlediğimiz kırmızı ve morun kullanılması gibi, canlı pastel renklerden seçilmiş ve bu canlı renkler daha koyu bazen siyah renkler ile çevrelenerek yapıtın resimsel kompozisyon yüzey yapısı oluşturulmuştur. Bu koyu renkler ile çevrelenmiş renk kullanım geçişleri tekniğinde, sanatçının son dönemlerinde gördüğümüz kenarlara doğru koyulaşan renklerin arasından bir çizgisel aralıktan ışık süzülmelerinin oluşturduğu renk geçişlerinin temel alındığı Orhon'un sanatsal teknik ve estetiğinin ön izlerini görmekteyiz. Şiirsel soyut döneminin en olgun ve yalın tekniğini ve estetiğini görebileceğimiz eserlerinden biri olan satışa sunulan eserinde izleneceği gibi Orhon tuvalin boş bırakılan beyaz yüzeylerini tekniğinin bir parçası olarak kullanmış, hem beyaz renk hem boşluk yaratarak boya akıtma, leke ve sürüşlerinin görünürlüğünü ve resmin izleyiciye iletmeye çalıştığı kaos ve devinim duygusunun etkisini artırmak istemiştir. Provenans: Artcurial (S.V.V.) Paris, 1. Nisan 2014, Post-War & Contemporain, Lot: 188; Beyaz P. ve M. İstanbul, 25. Mart 2018, Çağdaş ve Modern Sanat, Lot: 105.

    Lot No: 6

    Lot: 6

    Mubin ORHON (1924 - 1981)-Tuval üzeri yağlıboya, İmzalı ve tarihli, 1964. 89 x 115.5 cm. M. Orhon'un "Şiirsel Soyut Dönemi" olarak adlandırılan "Delacroix'e Saygı" serisini yaptığı 1962-1966 yılları arasında ürettiği eserlerinden biri. Sanatçı bu dönem yapıtlarında yukarıdan aşağı veya yatay boya sürüşleriyle ve boya akıtmalarıyla kurgusal veya rastlantısal oluşan bir soyut estetik tarz yaratmıştır. Çoğu zaman karmaşa ve kaos duygusuda veren boya leke, darbe ve boya akıtmaları renkleri, satışa sunulan eserde de izlediğimiz kırmızı ve morun kullanılması gibi, canlı pastel renklerden seçilmiş ve bu canlı renkler daha koyu bazen siyah renkler ile çevrelenerek yapıtın resimsel kompozisyon yüzey yapısı oluşturulmuştur. Bu koyu renkler ile çevrelenmiş renk kullanım geçişleri tekniğinde, sanatçının son dönemlerinde gördüğümüz kenarlara doğru koyulaşan renklerin arasından bir çizgisel aralıktan ışık süzülmelerinin oluşturduğu renk geçişlerinin temel alındığı Orhon'un sanatsal teknik ve estetiğinin ön izlerini görmekteyiz. Şiirsel soyut döneminin en olgun ve yalın tekniğini ve estetiğini görebileceğimiz eserlerinden biri olan satışa sunulan eserinde izleneceği gibi Orhon tuvalin boş bırakılan beyaz yüzeylerini tekniğinin bir parçası olarak kullanmış, hem beyaz renk hem boşluk yaratarak boya akıtma, leke ve sürüşlerinin görünürlüğünü ve resmin izleyiciye iletmeye çalıştığı kaos ve devinim duygusunun etkisini artırmak istemiştir. Provenans: Artcurial (S.V.V.) Paris, 1. Nisan 2014, Post-War & Contemporain, Lot: 188; Beyaz P. ve M. İstanbul, 25. Mart 2018, Çağdaş ve Modern Sanat, Lot: 105.

    TLSatıldı
  • Celile HİKMET (1880-1956)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı ve tarihli, 1939, 74 x 100 cm. II. Abdülhamid’in yaveri H. Enver Paşa’nın kızı Nazım Hikmet'inde Annesi Celile Hanım ilk resim derslerini Sarayda F. ZONARO' dan almış, Paris ve Roma'da uzun yıllar resim çalışmalarına devam etmiş Modern Türk Resminin öncü ve ilk kadın ressamlarımızdandır. Piyasada eserlerinin satışta ve özel koleksiyonlarda çok az sayıda bulunduğu Celile Hanımın köy yaşamı konulu eserleri ile, özellikle Türk Modernizminin 1930' lu yıllarda (halen günümüzde de devam eden) köy yaşamını mutlu pırıl pırıl köy ve köylülerini idealize eden romantizminin dışında kalabilmeyi başaran Türk Resim Tarihinin ender ressamlarından birisidir. Çok iyi bir resim eğitimi alan ve döneminin Modern resim anlayışını kavrayan Celile Hanım dönemin Post-İmpressionist ve expressiyonist egemen sanat yaklaşımına uygun olarak, satışa sunulan eserinde de görebileceğimiz gibi, gerçek yaşamdan yansıtılan konusuyla canlı parlak pastel renkleri kullanarak yaptığı figürlerinde kullandığı düşük tonlu deformasyonlar ile de resmin etkileyiciliğini (expressive) yoğunlaştırmak artırmak istemiştir. 1930'larda Ülkemizde çoğu dekoratif resmin ötesine geçemeyen çoğunlukla romantist manzara, idealize edilmiş yüceltilmiş köy yaşamı ve köylülerin veya iç mekanların resmedildiği bir dönemde C. Hikmet, bu eseri ile, Amerika ve Avrupa'da başlamış "sosyal gerçekçi" ve "expressiyonist" güncel sanat akımlarını özümsemiş ve uygulamış, çağdaşlarının çok üzerinde olan bir estetik teknik düzeyi ile Türk Sanat Tarihininde çok ayrıksı ve önemli bir yer edinmiştir. Not: Tuval bezinde yaşlanmaya bağlı olarak 3 x 2 cm, 2 cm, 2 cm ve 1 cm büyüklüğünde yırtılma ve doğal yüzey kirlenmesi var, tamir görmemiş fiziki haliyle satışa sunulmuştur.

    Lot No: 7

    Lot: 7

    Celile HİKMET (1880-1956)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı ve tarihli, 1939, 74 x 100 cm. II. Abdülhamid’in yaveri H. Enver Paşa’nın kızı Nazım Hikmet'inde Annesi Celile Hanım ilk resim derslerini Sarayda F. ZONARO' dan almış, Paris ve Roma'da uzun yıllar resim çalışmalarına devam etmiş Modern Türk Resminin öncü ve ilk kadın ressamlarımızdandır. Piyasada eserlerinin satışta ve özel koleksiyonlarda çok az sayıda bulunduğu Celile Hanımın köy yaşamı konulu eserleri ile, özellikle Türk Modernizminin 1930' lu yıllarda (halen günümüzde de devam eden) köy yaşamını mutlu pırıl pırıl köy ve köylülerini idealize eden romantizminin dışında kalabilmeyi başaran Türk Resim Tarihinin ender ressamlarından birisidir. Çok iyi bir resim eğitimi alan ve döneminin Modern resim anlayışını kavrayan Celile Hanım dönemin Post-İmpressionist ve expressiyonist egemen sanat yaklaşımına uygun olarak, satışa sunulan eserinde de görebileceğimiz gibi, gerçek yaşamdan yansıtılan konusuyla canlı parlak pastel renkleri kullanarak yaptığı figürlerinde kullandığı düşük tonlu deformasyonlar ile de resmin etkileyiciliğini (expressive) yoğunlaştırmak artırmak istemiştir. 1930'larda Ülkemizde çoğu dekoratif resmin ötesine geçemeyen çoğunlukla romantist manzara, idealize edilmiş yüceltilmiş köy yaşamı ve köylülerin veya iç mekanların resmedildiği bir dönemde C. Hikmet, bu eseri ile, Amerika ve Avrupa'da başlamış "sosyal gerçekçi" ve "expressiyonist" güncel sanat akımlarını özümsemiş ve uygulamış, çağdaşlarının çok üzerinde olan bir estetik teknik düzeyi ile Türk Sanat Tarihininde çok ayrıksı ve önemli bir yer edinmiştir. Not: Tuval bezinde yaşlanmaya bağlı olarak 3 x 2 cm, 2 cm, 2 cm ve 1 cm büyüklüğünde yırtılma ve doğal yüzey kirlenmesi var, tamir görmemiş fiziki haliyle satışa sunulmuştur.

    TLSatıldı
  • Selim TURAN (1915 - 1994)-Karton üzeri yağlı boya. imzalı, 65.5 x 51.5 cm. Resmin arka yüzünde S. Turan tarafından Fransızca yazılmış not var. Fransa'da uzun yıllar yaşamış ve tanınmış "Paris Ekolü" sanatçılarımızdan S. Turan'ın soyut dönemi tekniğini yansıtan en karakteristik eserlerinden biri. Aynı dönemde Paris'te yakın arkadaşı Mubin Orhon'un 1960-66 döneminde yarattığı boya sürüşleri ve sızıntıları ile ürettiği soyut eserleri ile olan benzeşim ve etkileşimi bu eserinde çok açık bir şekilde görülebilir. Provenans: Alif Art, Osmanlı ve Karma Sanat Eserleri, 23.10. 2016.

    Lot No: 8

    Lot: 8

    Selim TURAN (1915 - 1994)-Karton üzeri yağlı boya. imzalı, 65.5 x 51.5 cm. Resmin arka yüzünde S. Turan tarafından Fransızca yazılmış not var. Fransa'da uzun yıllar yaşamış ve tanınmış "Paris Ekolü" sanatçılarımızdan S. Turan'ın soyut dönemi tekniğini yansıtan en karakteristik eserlerinden biri. Aynı dönemde Paris'te yakın arkadaşı Mubin Orhon'un 1960-66 döneminde yarattığı boya sürüşleri ve sızıntıları ile ürettiği soyut eserleri ile olan benzeşim ve etkileşimi bu eserinde çok açık bir şekilde görülebilir. Provenans: Alif Art, Osmanlı ve Karma Sanat Eserleri, 23.10. 2016.

    TLSatıldı
  • Suzanne EISENDİECK (Alman, 1908-1998)-Tuval üzerine yağlıboya, "Cafe Concert Champetre", 55 x 46 cm., tuvalin arka yüzünde eserin ismi sanatçı tarafından yazılmış. Eisendick Berlin Fine Art Akademide eğitim görmüş Post-İmpressionist Alman Ekolü kadın ressamlarındandır. Paris'te yaşamaya başladıktan sonra çoğunlukla Paris bohem ve güncel yaşamından kadınları tuvaline aktarmıştır. İmpressiyonist geleneğe bağlı kalarak fırça darbeleriyle oluşturduğu parlak canlı sıcak kontrast renkler ile ürettiği figür resimlerinin yarattığı görsel zenginlik ile öne çıkmaktadır. Döneminin orijinal çerçevesi içinde. Provenans: Galerie Dominion, Montreal, Kanada; Bonhams, Londra, Impressionist and Modern Art, 3 Aralık 2009, Lot: 20

    Lot No: 9

    Lot: 9

    Suzanne EISENDİECK (Alman, 1908-1998)-Tuval üzerine yağlıboya, "Cafe Concert Champetre", 55 x 46 cm., tuvalin arka yüzünde eserin ismi sanatçı tarafından yazılmış. Eisendick Berlin Fine Art Akademide eğitim görmüş Post-İmpressionist Alman Ekolü kadın ressamlarındandır. Paris'te yaşamaya başladıktan sonra çoğunlukla Paris bohem ve güncel yaşamından kadınları tuvaline aktarmıştır. İmpressiyonist geleneğe bağlı kalarak fırça darbeleriyle oluşturduğu parlak canlı sıcak kontrast renkler ile ürettiği figür resimlerinin yarattığı görsel zenginlik ile öne çıkmaktadır. Döneminin orijinal çerçevesi içinde. Provenans: Galerie Dominion, Montreal, Kanada; Bonhams, Londra, Impressionist and Modern Art, 3 Aralık 2009, Lot: 20

    TLSatıldı
  • Birol KUTADGU (1945-2013)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, 180 x 200 cm. Uzun yıllar Kopenhag'da yaşayan sanatçının burada ürettiği eserlerden biri. Provenans: Bonhams-Bruun Rasmussen, Kopenhag, Modern Painting, 11. Aralık 2012, Lot: 1250/​532

    Lot No: 10

    Lot: 10

    Birol KUTADGU (1945-2013)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, 180 x 200 cm. Uzun yıllar Kopenhag'da yaşayan sanatçının burada ürettiği eserlerden biri. Provenans: Bonhams-Bruun Rasmussen, Kopenhag, Modern Painting, 11. Aralık 2012, Lot: 1250/​532

    TLSatıldı
  • Cömert DOĞRU (1977)-Tuval üzeri akrilik, İmzalı ve tarihli, 2013, tuval arkasında eser isimlendirilmiş: "ÇİÇEK GÖZLER". 130 x 180 cm. Ülkemiz hiperrealist sanat akımının en önemli ve yetenekli temsilcilerinden Cömert DOĞRU' dan gerek boyutu gerek resimdeki özen titizlik ve büyük bir ustalıkla yapılmış detaylar ile sanatının en iyi örneklerinden bir başyapıt.

    Lot No: 11

    Lot: 11

    Cömert DOĞRU (1977)-Tuval üzeri akrilik, İmzalı ve tarihli, 2013, tuval arkasında eser isimlendirilmiş: "ÇİÇEK GÖZLER". 130 x 180 cm. Ülkemiz hiperrealist sanat akımının en önemli ve yetenekli temsilcilerinden Cömert DOĞRU' dan gerek boyutu gerek resimdeki özen titizlik ve büyük bir ustalıkla yapılmış detaylar ile sanatının en iyi örneklerinden bir başyapıt.

    TLSatıldı
  • Ayline OLUKMAN (1981)-Tuval üzerine karışık teknik, 2 adet, tuval arkası imzalı ve tarihli, 2007 ve isimlendirilmiş "WAY" ve "The Studio", her bir eser 20 x 30 cm. Fransa'da yaşayan L'École des Arts Décoratifs de Strasbourg mezunu, Yurtdışında daha çok tanınan çağdaş sanatçılarımızdan biri

    Lot No: 12

    Lot: 12

    Ayline OLUKMAN (1981)-Tuval üzerine karışık teknik, 2 adet, tuval arkası imzalı ve tarihli, 2007 ve isimlendirilmiş "WAY" ve "The Studio", her bir eser 20 x 30 cm. Fransa'da yaşayan L'École des Arts Décoratifs de Strasbourg mezunu, Yurtdışında daha çok tanınan çağdaş sanatçılarımızdan biri

    TLSatıldı
  • Salim ÖZÜDOĞRU (1927-2015)-Tuval üzeri yağlı boya, "natürmort", imzalı. 64 x 53 cm. Orijinal dönem çerçevesi içinde.

    Lot No: 13

    Lot: 13

    Salim ÖZÜDOĞRU (1927-2015)-Tuval üzeri yağlı boya, "natürmort", imzalı. 64 x 53 cm. Orijinal dönem çerçevesi içinde.

    TLSatıldı
  • Burhan DOĞANÇAY (1929 - 2013)-Taşbaskı, (Lithograph), imzalı, sınırlı sayı özel baskı, baskı numarası: 53/120. 75.5 x 55.5 cm. İmza ve baskı numarası, B. Doğançay tarafından kağıt üzeri baskılarda evrensel bir norm olarak kullanılan kurşun kalem ile  imzalanmış ve yazılmış. Toplam 120 adet taşbaskı tekniği ile basılan eserde üç renk kullanılmış: kırmızı, sarı ve siyah. Büyük olasılık ile 1970'de A.B.D' de basımı yapılan çalışmalarından biri. Provenans: Public Sale Auction House, Hudson, NY A.B.D

    Lot No: 14

    Lot: 14

    Burhan DOĞANÇAY (1929 - 2013)-Taşbaskı, (Lithograph), imzalı, sınırlı sayı özel baskı, baskı numarası: 53/120. 75.5 x 55.5 cm. İmza ve baskı numarası, B. Doğançay tarafından kağıt üzeri baskılarda evrensel bir norm olarak kullanılan kurşun kalem ile imzalanmış ve yazılmış. Toplam 120 adet taşbaskı tekniği ile basılan eserde üç renk kullanılmış: kırmızı, sarı ve siyah. Büyük olasılık ile 1970'de A.B.D' de basımı yapılan çalışmalarından biri. Provenans: Public Sale Auction House, Hudson, NY A.B.D

    TLSatıldı
  • Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Tete de Lune" (Ay), Taşbaskı (Lithograph), S. Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 64/75, baskı sayısı toplam 75 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2007, 76 x 56 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarını yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    Lot No: 15

    Lot: 15

    Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Tete de Lune" (Ay), Taşbaskı (Lithograph), S. Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 64/75, baskı sayısı toplam 75 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2007, 76 x 56 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarını yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    TLSatıldı
  • Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme III", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 47/75, baskı sayısı toplam 75 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2007, 76 x 56 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    Lot No: 16

    Lot: 16

    Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme III", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 47/75, baskı sayısı toplam 75 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2007, 76 x 56 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    TLSatıldı
  • Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme aux cheveux longs I (jaune)", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 23/35, baskı sayısı toplam 35 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2006, 48 x 65 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    Lot No: 17

    Lot: 17

    Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme aux cheveux longs I (jaune)", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 23/35, baskı sayısı toplam 35 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2006, 48 x 65 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    TLSatıldı
  • Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme II", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 18/75, baskı sayısı toplam 75 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2007, 76 x 56 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    Lot No: 18

    Lot: 18

    Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme II", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 18/75, baskı sayısı toplam 75 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2007, 76 x 56 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    TLSatıldı
  • Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme aux cheveux longs II (rouge)", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 7/35, baskı sayısı toplam 35 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2006, 48 x 65 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    Lot No: 19

    Lot: 19

    Selma GÜRBÜZ (1960-2021)-"Femme aux cheveux longs II (rouge)", Taşbaskı (Lithograph), Gürbüz kurşun kalem ile imzalamış ve sınırlı sayı numarasını yazmış: 7/35, baskı sayısı toplam 35 adet ile sınırlandırılmış, Galeri Maeght, Paris, 2006, 48 x 65 cm. Üzerine yapılan sanat çalışmaları için Dünyanın en kaliteli kalın kağıtlarını üreten Fransız Arches markasının soğuk damgalı Arches kağıdı üzerine basılmış. S. Gürbüz kırmızı, siyah ve sarı renk kullanarak ürettiği taşbaskı kadın figürleri Gürbüz'ün kadınlarının yoğun duygularını yansıtmaktadır.

    TLSatıldı
  • Albert BİTRAN ((1929-2018)-Taşbaskı (Lithograph), 2 adet, tek renk siyah baskı, kurşun kalem imzalı, imza yanında 62-64 rakamları konulmuş, sol alt tarafta "E.R." ? kısaltması var, her biri 37 x 45 cm.

    Lot No: 20

    Lot: 20

    Albert BİTRAN ((1929-2018)-Taşbaskı (Lithograph), 2 adet, tek renk siyah baskı, kurşun kalem imzalı, imza yanında 62-64 rakamları konulmuş, sol alt tarafta "E.R." ? kısaltması var, her biri 37 x 45 cm.

    TLSatıldı
  • Serap DEMİRAĞ (1951)-Tuval üzeri yağlı boya, "natürmort", imzalı ve tarihli, (19) '98. 125 x 105 cm.

    Lot No: 21

    Lot: 21

    Serap DEMİRAĞ (1951)-Tuval üzeri yağlı boya, "natürmort", imzalı ve tarihli, (19) '98. 125 x 105 cm.

    TLSatıldı
  • Gören BULUT (1945)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı ve tarihli, 1990, 90 x 80 cm.

    Lot No: 22

    Lot: 22

    Gören BULUT (1945)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı ve tarihli, 1990, 90 x 80 cm.

    TLSatıldı
  • Garabet YAZMACIYAN 1868-1929)-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1906, 54 x 72 cm, Osmanlı Ermeni asıllı ressamlarımızdan Yazmacıyan çoğu öncülleri ve çağdaşları gibi İstanbul günlük yaşamından manzaralar ve kentin güzelliklerini ön plana çıkaran eserler üretmiştir. Her eseri bir İstanbul görsel belgeseli niteliğinde olan Yazmacıyan satışa sunulan bu resminde büyük olasılık ile İstanbul'un kıyılarında balık tutan İstanbul balıkçılarını konu almıştır. Resim yaşlanmaya bağlı olarak aşırı kirlenmiş ve resmin detayları renkleri örtünmüştür. Tuval üzerinde 3 adet 1 cm büyüklüğünde yırtılma delinme oluşmuştur, olduğu gibi satışa sunulmaktadır.

    Lot No: 23

    Lot: 23

    Garabet YAZMACIYAN 1868-1929)-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1906, 54 x 72 cm, Osmanlı Ermeni asıllı ressamlarımızdan Yazmacıyan çoğu öncülleri ve çağdaşları gibi İstanbul günlük yaşamından manzaralar ve kentin güzelliklerini ön plana çıkaran eserler üretmiştir. Her eseri bir İstanbul görsel belgeseli niteliğinde olan Yazmacıyan satışa sunulan bu resminde büyük olasılık ile İstanbul'un kıyılarında balık tutan İstanbul balıkçılarını konu almıştır. Resim yaşlanmaya bağlı olarak aşırı kirlenmiş ve resmin detayları renkleri örtünmüştür. Tuval üzerinde 3 adet 1 cm büyüklüğünde yırtılma delinme oluşmuştur, olduğu gibi satışa sunulmaktadır.

    TLSatıldı
  • Fatih URUNÇ(1966-2012)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, 40 x 29.5 cm.

    Lot No: 24

    Lot: 24

    Fatih URUNÇ(1966-2012)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, 40 x 29.5 cm.

    TLSatıldı
  • Sürrealist Ekol-Tual üzeri yağlı boya, imzasız, 70 x 60 cm. Provenans: Bruun Rasmussen, Kopenhag, 19. Şubat 2013, Modern Paintings, Lot: 1308/​810,  .

    Lot No: 25

    Lot: 25

    Sürrealist Ekol-Tual üzeri yağlı boya, imzasız, 70 x 60 cm. Provenans: Bruun Rasmussen, Kopenhag, 19. Şubat 2013, Modern Paintings, Lot: 1308/​810, .

    TLSatıldı
  • Naim ULUDOĞAN (1911-2010)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı. 81 x 61 cm. Şase üzerine yapıştırılmış eski Galeri etiketi üzerinde sanatçının ve resmin bilgisi yazılı: "Dolmabahçe Cami", 1970. Erken Cumhuriyet Dönemi natürmort ve İstanbul ressamı N. Uludoğan ilk resim öğrenimini Kuleli Askeri Lisesinde Sami YETİK' ten alan Asker ressamlarımızdandır, daha sonra Gazi'de akademik resim eğitimini tamamlar. Ürettiği İstanbul kent manzaraları günümüze kalan belgesel nitelikte görsellerdir. Orijinal dönem çerçevesi içinde.

    Lot No: 26

    Lot: 26

    Naim ULUDOĞAN (1911-2010)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı. 81 x 61 cm. Şase üzerine yapıştırılmış eski Galeri etiketi üzerinde sanatçının ve resmin bilgisi yazılı: "Dolmabahçe Cami", 1970. Erken Cumhuriyet Dönemi natürmort ve İstanbul ressamı N. Uludoğan ilk resim öğrenimini Kuleli Askeri Lisesinde Sami YETİK' ten alan Asker ressamlarımızdandır, daha sonra Gazi'de akademik resim eğitimini tamamlar. Ürettiği İstanbul kent manzaraları günümüze kalan belgesel nitelikte görsellerdir. Orijinal dönem çerçevesi içinde.

    TLSatıldı
  • Naim ULUDOĞAN (1911-2010)-Kontrplak üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1970. 46 x 60 cm. Arkasında resmin bilgilerini ve ismini içeren Galeri etiketi var, "Tarabya'da Kış". Resim üzeri kalın verniği aşırı kirlenmiş.

    Lot No: 27

    Lot: 27

    Naim ULUDOĞAN (1911-2010)-Kontrplak üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1970. 46 x 60 cm. Arkasında resmin bilgilerini ve ismini içeren Galeri etiketi var, "Tarabya'da Kış". Resim üzeri kalın verniği aşırı kirlenmiş.

    TLSatıldı
  • Ange Jacques SUPPARO (Fransız, 1870-1948)-Duralit üzeri yağlıboya, imzalı, elips çap: 53 x 63 cm. Arka yüzünde el yazısı Fransızca not: "Constantinople, Rue de Buyukdere sur le Bosphore...." 1900'lerın başında Boğaz kıyıları Büyükdere Caddesi.

    Lot No: 28

    Lot: 28

    Ange Jacques SUPPARO (Fransız, 1870-1948)-Duralit üzeri yağlıboya, imzalı, elips çap: 53 x 63 cm. Arka yüzünde el yazısı Fransızca not: "Constantinople, Rue de Buyukdere sur le Bosphore...." 1900'lerın başında Boğaz kıyıları Büyükdere Caddesi.

    TLSatıldı
  • Erol SARAFYAN (1937)-Kontrplak üzeri yağlıboya, imzalı, 54 x 74 cm.

    Lot No: 29

    Lot: 29

    Erol SARAFYAN (1937)-Kontrplak üzeri yağlıboya, imzalı, 54 x 74 cm.

    TLSatıldı
  • Metin ELOĞLU (1927-1985)-Kağıt üzeri yağlıboya, imzalı, 30 x 23 cm. " RUFİ" Şiiri ile birlikte.

    Lot No: 30

    Lot: 30

    Metin ELOĞLU (1927-1985)-Kağıt üzeri yağlıboya, imzalı, 30 x 23 cm. " RUFİ" Şiiri ile birlikte.

    TLSatıldı
  • Hüseyin ÖZDEMİR (1955 - 1997)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, tarihli,1985, 55 x 45 cm. Arka yüzde resmin bilgisini içeren Galeri etiketi var. "Davutpaşa Kışlası Çeşmeli Peyzaj". Ressamın yüzbaşı olduğu yazılı.

    Lot No: 31

    Lot: 31

    Hüseyin ÖZDEMİR (1955 - 1997)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, tarihli,1985, 55 x 45 cm. Arka yüzde resmin bilgisini içeren Galeri etiketi var. "Davutpaşa Kışlası Çeşmeli Peyzaj". Ressamın yüzbaşı olduğu yazılı.

    TLSatıldı
  • Tamer ŞAHİNOĞLU (1962)-Tuval üzeri akrilik, imzalı, arka yüz şase imzalı ve tarihli 1995,  66 x 48 cm " Çınarköy'de Güneşli Bir Sabah"

    Lot No: 32

    Lot: 32

    Tamer ŞAHİNOĞLU (1962)-Tuval üzeri akrilik, imzalı, arka yüz şase imzalı ve tarihli 1995, 66 x 48 cm " Çınarköy'de Güneşli Bir Sabah"

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL ((1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı. 35 x 25 cm. Karton üst kısmında bozulma 3 cm ve sol yan kenarda 2 cm yırtık var.

    Lot No: 33

    Lot: 33

    Ender DANDUL ((1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı. 35 x 25 cm. Karton üst kısmında bozulma 3 cm ve sol yan kenarda 2 cm yırtık var.

    TLSatıldı
  • Feridun ERDURAN-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı tarihli, 2004, 35 x 25 cm.

    Lot No: 34

    Lot: 34

    Feridun ERDURAN-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı tarihli, 2004, 35 x 25 cm.

    TLSatıldı
  • F. Oktay AKSOY (1938)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı ve tarihli, 1966, 59 x 80 cm.

    Lot No: 35

    Lot: 35

    F. Oktay AKSOY (1938)-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı ve tarihli, 1966, 59 x 80 cm.

    TLSatıldı
  • B. GUSSAK (Rus)-Tuval üzeri yağlıboya, Rusça kiril harfleri ile imzalı ve tarihli, 1909. 91 x 155 cm. Şasesinde Rusca yazılmış açıklama var: No:4 "Beş kişilik aile, içlerinden biri kendini anlatıyor". Resmin çerçevesi resimle aynı yıllarda yapılmış orijinal dönem yapımı, çok sert ve ağır ağaç kullanılmış, dış çevresi 176 x 112 cm, iç ve dışı arası kalınlık 21 cm.

    Lot No: 36

    Lot: 36

    B. GUSSAK (Rus)-Tuval üzeri yağlıboya, Rusça kiril harfleri ile imzalı ve tarihli, 1909. 91 x 155 cm. Şasesinde Rusca yazılmış açıklama var: No:4 "Beş kişilik aile, içlerinden biri kendini anlatıyor". Resmin çerçevesi resimle aynı yıllarda yapılmış orijinal dönem yapımı, çok sert ve ağır ağaç kullanılmış, dış çevresi 176 x 112 cm, iç ve dışı arası kalınlık 21 cm.

    TLSatıldı
  • H. CİVANER-Tuval üzeri yağlıboya, "Osmanlı İç Mekan ve Kadınlar"  41 x 35 cm.

    Lot No: 37

    Lot: 37

    H. CİVANER-Tuval üzeri yağlıboya, "Osmanlı İç Mekan ve Kadınlar" 41 x 35 cm.

    TLSatıldı
  • G. de BENEROİS-Tuval üzeri yağlıboya, "Vue de Venise", imzalı, 51 x 65 cm. Tuvalin ortasında darbe ile oluşmuş 13 x 9 cm yırtık ve boya dökülmeleri var, parça kaybı yok. Orijinal dönem varak çerçeve içinde, çerçevesi çok ağır, 19. Yüzyıl ilk yarısı.

    Lot No: 38

    Lot: 38

    G. de BENEROİS-Tuval üzeri yağlıboya, "Vue de Venise", imzalı, 51 x 65 cm. Tuvalin ortasında darbe ile oluşmuş 13 x 9 cm yırtık ve boya dökülmeleri var, parça kaybı yok. Orijinal dönem varak çerçeve içinde, çerçevesi çok ağır, 19. Yüzyıl ilk yarısı.

    TLSatıldı
  • Çerçeve-Klasik varak çerçeve, dış boyut: 108 x 88, iç boyut: 50 x 70 cm.

    Lot No: 39

    Lot: 39

    Çerçeve-Klasik varak çerçeve, dış boyut: 108 x 88, iç boyut: 50 x 70 cm.

    TLSatıldı
  • Çerçeve-Klasik varak çerçeve, dış boyut: 57.5 x 43, iç boyut: 35.5 x 21 cm.

    Lot No: 40

    Lot: 40

    Çerçeve-Klasik varak çerçeve, dış boyut: 57.5 x 43, iç boyut: 35.5 x 21 cm.

    TLSatıldı
  • Çerçeve-Klasik varak çerçeve, dış boyut: 44 x 34.5, iç boyut: 29.3 x 19.5 cm.

    Lot No: 41

    Lot: 41

    Çerçeve-Klasik varak çerçeve, dış boyut: 44 x 34.5, iç boyut: 29.3 x 19.5 cm.

    TLSatıldı
  • C. HİRSEY (?)-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı, 69 x 44 cm. Yaşa bağlı boya dökülmeleri ve deforme, olduğu gibi satışa sunulmuştur.

    Lot No: 42

    Lot: 42

    C. HİRSEY (?)-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı, 69 x 44 cm. Yaşa bağlı boya dökülmeleri ve deforme, olduğu gibi satışa sunulmuştur.

    TLSatıldı
  • İngiliz Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, "Osmanlı Kadın", imza okunamadı. 81 x 65 cm.19. yüzyıl sonları, orijinal varak dönem çerçevesinde 10 cm döküntü var. Tuval bezinde alt köşede imza civarında boya döküntüleri var.

    Lot No: 43

    Lot: 43

    İngiliz Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, "Osmanlı Kadın", imza okunamadı. 81 x 65 cm.19. yüzyıl sonları, orijinal varak dönem çerçevesinde 10 cm döküntü var. Tuval bezinde alt köşede imza civarında boya döküntüleri var.

    TLSatıldı
  • Fransız Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imza okunamadı, 56 x 75 cm. Tuvalde katlanma döküntü var.

    Lot No: 44

    Lot: 44

    Fransız Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imza okunamadı, 56 x 75 cm. Tuvalde katlanma döküntü var.

    TLSatıldı
  • Çoşkun ?-Tahta üzeri yağlıboya, imza okunamadı. 23.5 x16 cm.

    Lot No: 45

    Lot: 45

    Çoşkun ?-Tahta üzeri yağlıboya, imza okunamadı. 23.5 x16 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı. 34 x 24 cm.

    Lot No: 46

    Lot: 46

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı. 34 x 24 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Kağıt üzeri 3 adet moda tasarım çizimleri: 1. 27 x 21 cm. imzalı, renkli mürekkep ve boya kullanılmış. 2. 28.5 x 20.5 cm. imzalı, kurşun kalem. 3. 29.5 x 21 cm. renkli kalem. Kağıtlarda 1.cm' e kadar bazı yırtık ve deformasyonlar var.

    Lot No: 47

    Lot: 47

    Ender DANDUL (1955)-Kağıt üzeri 3 adet moda tasarım çizimleri: 1. 27 x 21 cm. imzalı, renkli mürekkep ve boya kullanılmış. 2. 28.5 x 20.5 cm. imzalı, kurşun kalem. 3. 29.5 x 21 cm. renkli kalem. Kağıtlarda 1.cm' e kadar bazı yırtık ve deformasyonlar var.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri sulu boya, İmzalı ve tarihli, 10.2.1980, 20 x 14 cm.

    Lot No: 48

    Lot: 48

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri sulu boya, İmzalı ve tarihli, 10.2.1980, 20 x 14 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı. 22.5 x 13  cm.

    Lot No: 49

    Lot: 49

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı. 22.5 x 13 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1986, 14 x 20 cm.

    Lot No: 50

    Lot: 50

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1986, 14 x 20 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 2002, 14 x 20 cm.

    Lot No: 51

    Lot: 51

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 2002, 14 x 20 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    Lot No: 52

    Lot: 52

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    Lot No: 53

    Lot: 53

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    Lot No: 54

    Lot: 54

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    Lot No: 55

    Lot: 55

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1988, 14 x 20 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Mukavva üzeri karışık boya ve mürekkep kalem çizim, 2 adet, her biri imzalı ve tarihli, 2008, 17 x 17 cm.

    Lot No: 56

    Lot: 56

    Ender DANDUL (1955)-Mukavva üzeri karışık boya ve mürekkep kalem çizim, 2 adet, her biri imzalı ve tarihli, 2008, 17 x 17 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1997, 17 x 12.5 cm.

    Lot No: 57

    Lot: 57

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1997, 17 x 12.5 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1997, 18 x 13 cm.

    Lot No: 58

    Lot: 58

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1997, 18 x 13 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1997, 17 x 12 cm.

    Lot No: 59

    Lot: 59

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1997, 17 x 12 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1987, 18 x 13 cm.

    Lot No: 60

    Lot: 60

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri suluboya ve mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1987, 18 x 13 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1987, 17 x 13 cm.

    Lot No: 61

    Lot: 61

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri mürekkep kalem çizim, İmzalı ve tarihli, 1987, 17 x 13 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 17 x 12.5 cm.

    Lot No: 62

    Lot: 62

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 17 x 12.5 cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 17.5 x 12. cm.

    Lot No: 63

    Lot: 63

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 17.5 x 12. cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1985, 17 x 11. cm.

    Lot No: 64

    Lot: 64

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1985, 17 x 11. cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 17.5 x 12. cm.

    Lot No: 65

    Lot: 65

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 17.5 x 12. cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 15 x 12.5. cm.

    Lot No: 66

    Lot: 66

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1988, 15 x 12.5. cm.

    TLSatıldı
  • Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1985, 17.5 x 12. cm.

    Lot No: 67

    Lot: 67

    Ender DANDUL (1955)-Karton üzeri karışık boya, İmzalı ve tarihli, 1985, 17.5 x 12. cm.

    TLSatıldı
  • Avrupa Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, İmza Okunamadı, (B. Harrison?) 64 x 80 cm. Tuval üzerinde 1-3 cm çaplarında yırtılmalar var. orijinal dönem çerçevesi içinde.

    Lot No: 68

    Lot: 68

    Avrupa Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, İmza Okunamadı, (B. Harrison?) 64 x 80 cm. Tuval üzerinde 1-3 cm çaplarında yırtılmalar var. orijinal dönem çerçevesi içinde.

    TLSatıldı
  • Anonim-Tuval üzeri yağlı boya, imza yok, 40 x 50 cm. "Kız Kulesi Üsküdar".

    Lot No: 69

    Lot: 69

    Anonim-Tuval üzeri yağlı boya, imza yok, 40 x 50 cm. "Kız Kulesi Üsküdar".

    TLSatıldı
  • Türk Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imza okunamadı, tarihli 1995, 38 x 54 cm. "sokak ve figür".

    Lot No: 70

    Lot: 70

    Türk Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imza okunamadı, tarihli 1995, 38 x 54 cm. "sokak ve figür".

    TLSatıldı
  • Türk Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imza okunamadı 40 x 50 cm. "Kavunlu Natürmort".

    Lot No: 71

    Lot: 71

    Türk Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imza okunamadı 40 x 50 cm. "Kavunlu Natürmort".

    TLSatıldı
  • EMİR-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1995, 38 x 53 cm.

    Lot No: 72

    Lot: 72

    EMİR-Tuval üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1995, 38 x 53 cm.

    TLSatıldı
  • Rakis-Duralit üzeri yağlıboya, imzalı, 25 x 35 cm.

    Lot No: 73

    Lot: 73

    Rakis-Duralit üzeri yağlıboya, imzalı, 25 x 35 cm.

    TLSatıldı
  • Nedim-Duralit üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1987, 50 x 30 cm.

    Lot No: 74

    Lot: 74

    Nedim-Duralit üzeri yağlıboya, imzalı ve tarihli, 1987, 50 x 30 cm.

    TLSatıldı
  • MERAL-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, 72.5 x 52.5 cm.

    Lot No: 75

    Lot: 75

    MERAL-Tuval üzeri yağlı boya, imzalı, 72.5 x 52.5 cm.

    TLSatıldı
  • İbrahim ÇALLI (1882-1960)-Ofset poster baskı, İbrahim Çallı'nın ünlü İsmet İnönü resminin baskısı. 73 x 56 cm. Dönem ağaç çerçevesi içinde. cam iki cm kırık. Tahminen 1960'lar baskısı.

    Lot No: 76

    Lot: 76

    İbrahim ÇALLI (1882-1960)-Ofset poster baskı, İbrahim Çallı'nın ünlü İsmet İnönü resminin baskısı. 73 x 56 cm. Dönem ağaç çerçevesi içinde. cam iki cm kırık. Tahminen 1960'lar baskısı.

    TLSatıldı
  • Avusturya ORYANTALİST Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imzasız, 91 x 63 cm.19. yüzyıl başları oryantalizmin moda olduğu dönemde yapılan bir doğu fantezisi.

    Lot No: 77

    Lot: 77

    Avusturya ORYANTALİST Ekolü-Tuval üzeri yağlı boya, imzasız, 91 x 63 cm.19. yüzyıl başları oryantalizmin moda olduğu dönemde yapılan bir doğu fantezisi.

    TLSatıldı
  • İtalyan Ekolü-2 adet tahta üzerine oyulmuş figür ve süslemeler, 19.yy. sonları-20.yy. başları, herbiri 48 X 36 cm.

    Lot No: 78

    Lot: 78

    İtalyan Ekolü-2 adet tahta üzerine oyulmuş figür ve süslemeler, 19.yy. sonları-20.yy. başları, herbiri 48 X 36 cm.

    TLSatıldı
  • Avrupa Ekolü-Tuval üzeri yağlıboya, imzasız. 72 x 48 cm. Yırtıklar var. 1930-40'larda yapılan bir resim.

    Lot No: 79

    Lot: 79

    Avrupa Ekolü-Tuval üzeri yağlıboya, imzasız. 72 x 48 cm. Yırtıklar var. 1930-40'larda yapılan bir resim.

    TLSatıldı
  • Fikret MUALLA (1903-1967)-Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De, Fikret MOUALLA 1903-1967; Catalogue Critique par Marc Ottavi et Kerem Topuz, TOME I, Paris 2009. Mualla'nın derlenen 2452 adet eserinin açıklaması ve görselini içerir. 544 Sayfa, 28 x 22 x 4 cm.

    Lot No: 80

    Lot: 80

    Fikret MUALLA (1903-1967)-Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De, Fikret MOUALLA 1903-1967; Catalogue Critique par Marc Ottavi et Kerem Topuz, TOME I, Paris 2009. Mualla'nın derlenen 2452 adet eserinin açıklaması ve görselini içerir. 544 Sayfa, 28 x 22 x 4 cm.

    TLSatıldı
  • Fikret MUALLA (1903-1967)-Fine Art Baskı (archival pigment giclee prints). MUALLA' nın sınırlı sayı 4 Adet deseninin özel kağıda basıldığı folyo (folio): MOUALLA, Youki Desnos. Fequet et Baudier, Paris 1958. Folyo 1000 adet basılmış ve numaralandırılmıştır: Satıştaki eser numarası 102. Folyo birbirine tutturulmamış bağımsız ayrılabilen 3 adet katlanmış numara verilmemiş sayfadan oluşmaktadır, her ikiye katlı sayfa 34 x 25 cm boyutunda ve ince yumuşak karton formundadır. MUALLA' nın nadir bulunan baskılarını içeren Youki DESNOS un Mualla için yazdığı sınırlı baskı 12 sayfalık folyoda 3 tam sayfa 1 yarım sayfa Mualla' nın özgün baskı deseni vardır. Baskıların çizimleri Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De Fikret MOUALLA Marc OTTAVI & Kerem TOPUZ, Paris, 2009, Birinci cilt, sayfa 296 1478, sayfa 347 de 1722 ve 1723 numara altında yer almaktadır. Literatür: Fikret Mualla, Yalnız ve Yaralı Bir Hayat, Islık Yayınları Kolektif, İstanbul 2020.

    Lot No: 81

    Lot: 81

    Fikret MUALLA (1903-1967)-Fine Art Baskı (archival pigment giclee prints). MUALLA' nın sınırlı sayı 4 Adet deseninin özel kağıda basıldığı folyo (folio): MOUALLA, Youki Desnos. Fequet et Baudier, Paris 1958. Folyo 1000 adet basılmış ve numaralandırılmıştır: Satıştaki eser numarası 102. Folyo birbirine tutturulmamış bağımsız ayrılabilen 3 adet katlanmış numara verilmemiş sayfadan oluşmaktadır, her ikiye katlı sayfa 34 x 25 cm boyutunda ve ince yumuşak karton formundadır. MUALLA' nın nadir bulunan baskılarını içeren Youki DESNOS un Mualla için yazdığı sınırlı baskı 12 sayfalık folyoda 3 tam sayfa 1 yarım sayfa Mualla' nın özgün baskı deseni vardır. Baskıların çizimleri Catalogue Raisonne De L'Oeuvre De Fikret MOUALLA Marc OTTAVI & Kerem TOPUZ, Paris, 2009, Birinci cilt, sayfa 296 1478, sayfa 347 de 1722 ve 1723 numara altında yer almaktadır. Literatür: Fikret Mualla, Yalnız ve Yaralı Bir Hayat, Islık Yayınları Kolektif, İstanbul 2020.

    TLSatıldı
  • Julia PARDOE (İngiliz1804-1862)-THE BEAUTIES of the BOSPHORUS By MISS PARDOE, CONSTANTİNOPLE and its ENVIRONS from Drawings by WILLIAM H. BARTLETT. Virtue and Co, London (1840). 86 çelik baskı gravür içerir. 172 sayfa, 27.5x 21 x 3.5 cm. Sırtı ve köşeleri deri, kapak içleri ebru kaplı kalın mukavva dönem orijinal ciltli. Pardoe, İngiliz edebiyatçı, tarihçi ve gezgin çok yönlü bir 19. y.y. seyyahı. İstanbul' un 19. yy.da ilk kez kadın gözüyle güzelliklerinin çok güzel İstanbul gravürleri eşliğinde anlatıldığı, övüldüğü ve yüceltildiği bu kitap İstanbul hakkında yayınlanmış gravürlü kitapların en meşhurlarından biridir. 1835 yılında İstanbul’a gelen Miss Julia Pardoe, yaklaşık bir yıl İstanbul’da kalmıştır. İstanbul ve çevresindeki tarihi yapıları ve şehir hayatını aslına son derece uygun olarak resimleyen ünlü İngiliz ressam Bartlett'in çizimleri esas alınarak basılan gravürlerin yanı sıra, Julia Pardoe'nun ayrıntılı biçimde anlattığı İstanbul'daki gündelik hayat üzerine gözlemleri eseri sadece döneminin popüler kitaplarından biri yapmakla kalmamış günümüzde de İstanbul üzerine yapılan sosyal tarihsel araştırmalar için çok aranılan bir kaynakça olarak kabul edilmesini sağlamıştır

    Lot No: 82

    Lot: 82

    Julia PARDOE (İngiliz1804-1862)-THE BEAUTIES of the BOSPHORUS By MISS PARDOE, CONSTANTİNOPLE and its ENVIRONS from Drawings by WILLIAM H. BARTLETT. Virtue and Co, London (1840). 86 çelik baskı gravür içerir. 172 sayfa, 27.5x 21 x 3.5 cm. Sırtı ve köşeleri deri, kapak içleri ebru kaplı kalın mukavva dönem orijinal ciltli. Pardoe, İngiliz edebiyatçı, tarihçi ve gezgin çok yönlü bir 19. y.y. seyyahı. İstanbul' un 19. yy.da ilk kez kadın gözüyle güzelliklerinin çok güzel İstanbul gravürleri eşliğinde anlatıldığı, övüldüğü ve yüceltildiği bu kitap İstanbul hakkında yayınlanmış gravürlü kitapların en meşhurlarından biridir. 1835 yılında İstanbul’a gelen Miss Julia Pardoe, yaklaşık bir yıl İstanbul’da kalmıştır. İstanbul ve çevresindeki tarihi yapıları ve şehir hayatını aslına son derece uygun olarak resimleyen ünlü İngiliz ressam Bartlett'in çizimleri esas alınarak basılan gravürlerin yanı sıra, Julia Pardoe'nun ayrıntılı biçimde anlattığı İstanbul'daki gündelik hayat üzerine gözlemleri eseri sadece döneminin popüler kitaplarından biri yapmakla kalmamış günümüzde de İstanbul üzerine yapılan sosyal tarihsel araştırmalar için çok aranılan bir kaynakça olarak kabul edilmesini sağlamıştır

    TLSatıldı
  • John Carne (İngiliz 1789–1844)-SYRIA, The HOLY LAND, ASIA MINOR, İllustrated. In A Series Of Views, Drawn From Nature By W.H.Bartlett, William Purser, with Description of The Plates by John Carne, Fisher, Son & Co. London, Paris 1836. 3 Cilt, 1. Cildin metinleri İngilizce 2. ve 3. Ciltler Fransızca. 29 x 22 cm. 80+80+100 Sayfa. Sert mukavva kapak, orijinal dönem deri ciltli, altın yaldızlı başlık ve kapak resmi, 2 harita 117 çelik gravür, çok temiz durumda. Gravürler ince yumuşak kartonlara tek yön basılmış. Osmanlı Topraklarında kutsal ve tarihi yerler: Suriye, Lübnan, Filistin, Kudüs ve Güney Anadolu'da 1830' larda yapılan bu Seyahatnamenin yazarı Oryantalist İngiliz J. Carne'nin amacı Osmanlı İmparatorluğu üzerine gravürlü kitaplar hazırlamaktı. Bu nedenle Osmanlı üzerine çizimleri ile tanınan dönemin en iyi gravür çizim sanatçıları T. Allom ve W.H. Bartlett ile kitabın gravürlenmesi için çalışmıştır. ADANA, ANTAKYA, MERSİN, TARSUS vs (CILICIA) gibi Güney Anadolu ve HALEP, KUDÜS, ŞAM, LÜBNAN gibi kutsal Osmanlı şehirlerinin 1830'lu yıllarda basılan olağanüsü güzel belgesel nitelikte gravürleri ile gözlem ve tanıklıkları içeren bir klasik Osmanlı seyahatnamesi.

    Lot No: 83

    Lot: 83

    John Carne (İngiliz 1789–1844)-SYRIA, The HOLY LAND, ASIA MINOR, İllustrated. In A Series Of Views, Drawn From Nature By W.H.Bartlett, William Purser, with Description of The Plates by John Carne, Fisher, Son & Co. London, Paris 1836. 3 Cilt, 1. Cildin metinleri İngilizce 2. ve 3. Ciltler Fransızca. 29 x 22 cm. 80+80+100 Sayfa. Sert mukavva kapak, orijinal dönem deri ciltli, altın yaldızlı başlık ve kapak resmi, 2 harita 117 çelik gravür, çok temiz durumda. Gravürler ince yumuşak kartonlara tek yön basılmış. Osmanlı Topraklarında kutsal ve tarihi yerler: Suriye, Lübnan, Filistin, Kudüs ve Güney Anadolu'da 1830' larda yapılan bu Seyahatnamenin yazarı Oryantalist İngiliz J. Carne'nin amacı Osmanlı İmparatorluğu üzerine gravürlü kitaplar hazırlamaktı. Bu nedenle Osmanlı üzerine çizimleri ile tanınan dönemin en iyi gravür çizim sanatçıları T. Allom ve W.H. Bartlett ile kitabın gravürlenmesi için çalışmıştır. ADANA, ANTAKYA, MERSİN, TARSUS vs (CILICIA) gibi Güney Anadolu ve HALEP, KUDÜS, ŞAM, LÜBNAN gibi kutsal Osmanlı şehirlerinin 1830'lu yıllarda basılan olağanüsü güzel belgesel nitelikte gravürleri ile gözlem ve tanıklıkları içeren bir klasik Osmanlı seyahatnamesi.

    TLSatıldı
  • Afrika Ekolü-Mask, Afrika geleneksel sanat eseri, anonim, ritüel kadın yüz maskı. Tahta oyma. 19 yy., 27 cm. Kurumuş bitki sapları ile saç yapılmış, kulaklarında yüze tutturmak, kullanmak için ip bağlantı delikleri açılmış, maskeye değişik objeler takmak için kenar boyunca delikler açılmış, yaşlanmaya kullanmaya bağlı da olarak mask koyu kahverengiye dönüşmüş.

    Lot No: 84

    Lot: 84

    Afrika Ekolü-Mask, Afrika geleneksel sanat eseri, anonim, ritüel kadın yüz maskı. Tahta oyma. 19 yy., 27 cm. Kurumuş bitki sapları ile saç yapılmış, kulaklarında yüze tutturmak, kullanmak için ip bağlantı delikleri açılmış, maskeye değişik objeler takmak için kenar boyunca delikler açılmış, yaşlanmaya kullanmaya bağlı da olarak mask koyu kahverengiye dönüşmüş.

    TLSatıldı
  • Afrika Ekolü-Afrikan geleneksel sanat eseri, anonim, erkek ritüel heykeli, tahta oyma. 19 yy., 37 cm. Afrikan geleneksel halk sanatı objelerinin çoğu ritüellerde festivallerde kutlamalarda törenlerde vs kullanılmak üzere yapılmıştı. Avrupa'lı sanat tarihçilerinin "primitive art" tanımı içerisinde bir küçümseme barındırsada Gauguin'den Picasso'ya modern sanatın yıldızlarının çoğunun sanatını etkilemiştir, hatta Picasso'nun Kubizminin en önemli beslenme kaynağıdır diyebiliriz. Afrikan ritüel objeleri günümüzde artık estetik ve teknik düzeyi yüksek sanat eserleri olarak genel kabul görmekte, primitive tanımı pek kullanılmamaktadır.

    Lot No: 85

    Lot: 85

    Afrika Ekolü-Afrikan geleneksel sanat eseri, anonim, erkek ritüel heykeli, tahta oyma. 19 yy., 37 cm. Afrikan geleneksel halk sanatı objelerinin çoğu ritüellerde festivallerde kutlamalarda törenlerde vs kullanılmak üzere yapılmıştı. Avrupa'lı sanat tarihçilerinin "primitive art" tanımı içerisinde bir küçümseme barındırsada Gauguin'den Picasso'ya modern sanatın yıldızlarının çoğunun sanatını etkilemiştir, hatta Picasso'nun Kubizminin en önemli beslenme kaynağıdır diyebiliriz. Afrikan ritüel objeleri günümüzde artık estetik ve teknik düzeyi yüksek sanat eserleri olarak genel kabul görmekte, primitive tanımı pek kullanılmamaktadır.

    TLSatıldı